2013. október 16., szerda

Attól tartok itt az ideje írni. Már nem is tudom mi minden történt azóta, hogy nem írtam. Például voltak óráim. Bár csak hétfőn. Kettő. Három lett volna de az egyik nem volt, mert aki tartotta volna nincs aznap az egyetemen, valószínűleg elírták, de nem volt valami egyszerű kideríteni, mert nem tudtam, hogy hol tudom megkérdezni ezen túl nem nagyon tudnak angolul, én meg nem nagyon tudok lengyelül. Még megkérdezni csak csak megtudom, de a választ megérteni nem mindig. Vagy a lényeget nem. Minden esetre a to-n mikor felmordultak, hogy holnap, kimondtam a varászszót, hogy Erasmus és rögtön nem kellett visszajönnöm holnap ( :
Sok helyen kolbászoltam itt Varsóban, leginkább egyedül mászkálok, mindenki nagyon elfoglalt, ennek nem különösebben örülök. Vagy Daniellával, a másik magyar lánnyal. Szombaton nagyon kedves napot töltöttünk Agatával. Sokat olvastam és tanultunk mókás volt. Majd még megismételjük, ő kedves sokat segít.
Igazán most nem is tudok sokat írni, lehet csütörtökön megyek egy konferenciára, pénteken pedig indulunk Karakkóba. Nagyon nagyon korán. De jól vagyok, egész jól elboldogulok, nem fázok, tudok közlekedni (bár tegnap legalább egy óráig bolyongtam mert kerestem egy helyet ami mellettem volt...)




út az egyetemre

az egyetem csacsija








9 megjegyzés:

  1. Kössz az újabb híreket.

    VálaszTörlés
  2. Nagyon szép képeket csinált a kultúrpalotáról és a parkról is. Igazán.

    VálaszTörlés
  3. :D annyira vicces vagy! :D pusziiii

    VálaszTörlés
  4. Mit kell felvegyél a kuli kabátot vagy a téli feketét? Itt még nagyon jó az idő néha esik. anya

    VálaszTörlés
  5. kuli kabát! Még nem hallottál ilyet? És még nem is láttál? Ha majd kint leszel Varsóba láthatod. Egyébként itt ma egy szál pólóba is lehetett lenni, de állítólag holnap nagyon hideg lesz. És felétek mi újság?

    VálaszTörlés
  6. én írtam az előbbit anyátok, nem tudom mi az hogy névtelen

    VálaszTörlés
  7. Itt is nagyon meleg volt ma.Nem kellett kabát. és vasárnap is Krakkóban. Elég a kuli kabát vagy a rózsaszín. még csak nem is gondoltam a télire.

    VálaszTörlés
  8. hamarosan majd írok egy rendes bejegyzést és ezekhez a képekhez is, csak nem volt időm. A csacsi az egyetemen lakik.

    VálaszTörlés